Konferencelokale | PAKHUS11

Event Muligheder

Lad jer inspirere i smukke og historiske rammer.

Tag dine kollegaer eller dit netværk med og skab rum for eftertænksomhed i en vidunderlig venue ud til vandet.
Med plads til op til 450 deltagere kan PAKHUS11 lægge hus til både større og mindre konferencer i hjertet af København.
Kontakt os i dag og hør om mulighederne for at holde jeres konference i pakhusets helt unikke rammer.

Indhent tilbud

Konferencelokaler i København

PAKHUS11 er beliggende ud til København havn og tilbyder en blanding af historisk charme og en moderne æstetik. Lokalerne er indrettet, så de kan bruges til alle typer af møder og konferencer. Vi kalder stilen for rå elegance.

 

Det er en venue med ret så fleksible rammer. I huset har vi flere afdelinger og kan således rumme konferencer i alle former og størrelser.

 

PAKHUS11 byder på to lokaler: Pakhuset og Smedjen, der begge er nænsomt opdateret med respekt for husets oprindelige originalitet og historie. Begge lokaler fremstår åbne og rå, med stole, der er stillet som i et teater, og med stort potentiale for at tilpasse lokalerne præcis til dit arrangement. Og når vejret tillader det, kan vores hyggelige udendørsmiljø tages i brug.

 

Nyd aftensolen i det brostensbelagte udendørsmiljø, der ligger bare få meter fra kanten af havnebassinet.

 

Det er vigtigt for os, at vores gæster skal føle sig trygge og hjemme – derfor gør vi os altid umage med at skabe en behagelig stemning og at yde den bedste service.

 

Vi møder jer med et smil og gør vores bedste for, at jeres konference bliver en god oplevelse for alle deltagerne.

 

Sæt scenen for en konference, I ikke vil glemme!

Lokaler

PAKHUSET 620 kvm

Personer ikon

450 gæster

Siddende

-

1000 gæster

Stående

Rå, charmerende og fuld af muligheder

Dette sted er noget helt specielt og et oplagt venue, hvis du skal arrangere et event, der står ud fra mængden og går over i historien. Vi huser alt fra receptioner og julefrokoster, til produktlanceringer, modeshows, konferencer og brylluper.

Stedet er et råt og historisk venue med meget fleksible rammer, der giver god plads til kreativitet og skræddersyede events. Huset har flere afdelinger og kan således rumme events i alle former og størrelser. Vores to lokaler er nænsomt opdateret med respekt for husets oprindelige originalitet og historie. Vi kalder stilen ”rå elegance”.

Stedet blev oprindeligt bygget som elektrisk centralstation i 1894. Bygningen overgik senere til pakhus. I 1994 blev bygningen fredet og har siden huset arrangementer. Gennem årene er lokalerne nænsomt renoveret med respekt for de originale detaljer. De gamle kraner hænger således stadig i loftet, og fra de store gulv til loft vinduer er der en smuk udsigt til havnen.

SMEDJEN 119 kvm

Personer ikon

20 - 80 gæster

Siddende

SMEDJEN er en selvstændig bygning på 119 kvadratmeter, der med sit rå look og pejs er et fantastisk sted til mindre arrangementer fra 20 - 80 personer som fx bryllup, reception, fødselsdag mm.

Praktisk information

parkeringsmuligheder ikon

Parkeringsmuligheder

70 betalingspladser - 4 Pladser med ladestander
Mad og drikke ikon

Mad & Drikke

  • Egen drikke tilladt
  • Egen mad tilladt
  • Inklusiv mad & drikke
  • Kan imødekomme allergier
  • Kan imødekomme allergier
  • Veganske menuer
  • Vegetariske menuer
  • Vin kan medbringes ved proppenge
Teknisk udstyr ikon

Teknisk udstyr

  • Auditorium
  • Fladskærme
  • Hybrid mødeudstyr
  • Lydanlæg
  • Mikrofon
  • Projektor
  • Scene
  • WiFi
Handicapvenlig ikon

Handicapvenligt

  • God adgang certificeret
  • Handicap parkering
  • Handicap toiletter

Hold halvdagsmøde eller dagsmøde

I pakhuset kan du holde halvdagskonferencer fra formiddag mellem kl. 8-12 eller eftermiddag fra kl. 13-17. Og med plads til helt op til 450 deltagere er vi vant til at afvikle både større og mindre konferencer, så alt forløber, som det skal. Oplev, hvordan de unikke rammer skaber en inspirerende baggrund for jeres konference.

Halvdagsarrangement

Pris: 550 kr. pr. kuvert

kl. 8-12 eller kl. 13-17

(Fredage + 150kr. pr. kuvert)

Halvdagskonferencen inkluderer:

 

  • Croissant
  • Kaffe, the og isvand under hele mødet
  • Noget sødt at gå hjem på

Dagsarrangement

Pris: 750 kr. pr. kuvert

kl. 08-16

(Fredage + 150kr. pr. kuvert)

Dagsmødet inkluderer:

 

  • Let morgenmad
  • Kaffe, the og isvand under hele mødet
  • Frokost
  • Eftermiddagssødt

Indhent tilbud

Din henvendelse sendes direkte til stedet

    (Fredage + 150kr. pr. kuvert)

    PAKHUS11

    Siden 1994 har vores pakhus dannet rammen for et hav af forskellige arrangementer.
    Vi har hostet alt fra teaterforestillinger og ferniseringer til bryllupper og større business events.
    Og vi lægger også gerne hus til din næste konference.

    Læs mere om venue

    Hos os er du i gode hænder

    I pakhuset har vi mange års erfaring med at afvikle konferencer.

    Vi kan desuden hjælpe til med at sørge for alt lige fra design til produktion - naturligvis i tæt samarbejde med dig,

    så den bedst mulige løsning skabes.

     

    Det er Showtech, der står bag scene, lyd og lys og de har som eventsupplier mange års erfaring med

    både større og mindre produktioner, så du altid er garanteret et fantastisk set-up.

     

    Kontakt os

    Ofte stillede spørgsmål

    Hvor ligger lokalerne?

    Med en beliggenhed på adressen Dampfærgevej 4 på Østerbro i København er lokalerne nemt tilgængelige for deltagere fra hele Sjælland og resten af landet. Vores centrale placering gør det let at komme til og fra konferencen, uanset om dine deltagere kommer med bil, tog eller offentlig transport. Og med en beliggenhed midt i byen, er der er masser af muligheder for indkvartering i nærheden, hvis deltagerne har brug for at overnatte.

     

    Hvordan er lokalerne?

    PAKHUS11 er beliggende i en bygning med en rig historie, der tilfører en ekstra dimension til din konference. De rustikke vægge og industrielle detaljer skaber en unik og inspirerende atmosfære for læring.

     

    Hvilke løsninger tilbyder I?

    Vi tilbyder skræddersyede løsninger for alle typer konferencer og møder. Vores faciliteter kan tilpasses dine specifikke behov, hvad enten det drejer sig om teknisk udstyr, møblering eller catering. Vores største mål er nemlig at gøre det så nemt som muligt for at planlægge og gennemføre din konference.

     

    Har I catering?

    Det gør vi i hvert fald! Vi elsker nemlig at skabe madoplevelser. For mad, logistik og stemning skal altid gå op i en højere enhed, hvis du spørger os. Derfor håndterer vi alt fra traditionel til økologisk, vegetarisk eller gluten- og laktosefri forplejning.

     

    Har I erfaring med konferencer?

    Vi har mange års erfaring med at arrangere og afvikle konferencer. Det gør os i stand til at garantere en professionel afvikling af din konference fra start til slut. Vores erfarne team vil guide dig gennem hele processen, fra den første planlægning til den sidste detalje er på plads. Vi forstår, hvor vigtigt det er, at alt forløber glat, og vi gør vores bedste for at sørge for, at din konference bliver en succes.

     

    Hvordan booker jeg lokalerne?

    Leje af konferencelokaler i København har aldrig været nemmere. Du kan kontakte os her, hvis du ønsker at indhente et tilbud.